JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, July 21, 2009

start sem baru n kehidupan baru

Alhamdulillah hari ni dh 2 hr aku masuk sem br...hm agak pening gak mula2 ni...yer la nk biasa kan diri balik tgk n baca buku after rehat selama 3bulan...ujian yang paling berat sem ni ialah aku terpaksa termengah2 panjat tangga tuk ke kelas...bab sem ni semua kelas kat floor 4... bila letrik xder n lift penuh aku terpaksa gagahkan diri panjat tangga....kalau x bila nk sampai...dulu xder masalah setakat nk panjat tangga FKM yang tinggi tuh..but now semenjak membawa sorang lg dlm badan ni...naik tingkat 2 pun dh termengah-mengah...nafas separuh nk berhenti...

hari ni x tahu la sebab apa dr pg td kepala pening jer...tekak mula loya balik..sedangkan dh lama stop morning sickness ni...nk kata salah makan xder lak....siap batuk2 lagi...Ya Allah time batuk tuh rasa sakit sgt perut ni.....moga2 x effect apa2 la kat baby...hm cerita tentang baby...rasa x sabar2 nk pegang dier dgn tangan ni...sedangkan lambat lg...hm x sbr gak nk rasa degupan jantung dier tuh...berharap sgt2 baby aku ni sihat fizikal n mental nyer bila lahir nanti macam anak org lain gak...semoga Allah selalu melindungi kandungan ku ini...Amiin.

1 comment:

poklong said...

slm..sabo la...nak wat camno

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...