JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, February 9, 2010

sajer nk menulis

rasanya dh lama x menulis dlm blog ni... kebanyakkan nyer copy n paste jer maklumat2 tuh.. bukan apa sekarang terlalu sibuk... nk memikirkan idea nk tulis apa pun x sempat.. huhuhu sibuk tul tuh... mana x sibuk.. Isnin sampai Khamis kena siapkan semua keje bab nk balik Kampung pastuh... kalau dh kat kampung x guna bawa balik keje... kompom x leh nk wat... si kecik tuh langsung x nk berenggang... tinggal nk masak pun dh bunyi... kalau org lain jaga tdonyer x lama... tp kalau tgn mama dier yg duk atas badan tdo bukan main lena lagi... anak mama mmg manja tul skrg... kalau nangis pun syahdu jer bunyi nyer...

hm hr ni aku bersyukur kerana design tuk PSM aku dh d approvekan.. walaupun sebenarnya byk lg nk kena wat improvement tp ok la bab dh boleh proceed dgn benda lain... dh kelam kabut nk siapkan ni... bygkan ader lg 5 minggu jer tuk aku siapkan semua sekali.. nk fabricate and then testing then nk siapkan atas paper lg... x tahu la sempat ker x... tp hope sempat bab aku xnk extend... x rela beb...

balik kali ni aku tersentuh hati tgk anak aku... rindu sgt kat aku agaknya... yerla last week x balik... penat ma n pa jaga dier... x pnh2 wat perangai dier wat perangai.. waktu aku ader senyap jer.. mlm pun x nangis... minta susu pun just merengek manja jer... ma cerita kalau aku xder terus meraung kalau jaga.. hm kesian kalau dgr cerita ma tuh.. yerla dier punya naluri kuat betul.. maybe dier xnk d tinggalkan lg that why bila aku balik dier buat perangai baik dgn harapan aku akan bawa dier sama pastuh... tp apakan daya aku x mampu... tp ntah la tgk la mcm mana pasni... hasrat d hati mmg nk bawa gak.. kesian sgt kat dier... mungkin aku akan bincang dgn laki aku tntg hal ni... nk cr pengasuh tuk 2 3 jam aku kat kelas ni yg agak bermasalah... yerla ader ker org nk jaga tuk 2 3 jam jer... hm nk cr umah lagi.. itu la problem yg tgh aku fikirkan skrg ni...

hope akan dtg ilham kepada aku dalam menyelesaikan semua konflik ni...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...