JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Wednesday, September 29, 2010

Hari bersejarah ke2

selepas 18 tahun mengabdikan diri pada buku akhirnya segala penat lelah dan usaha selama ini telah terbalas dengan sebuah album penghargaan dari universiti Teknologi Malaysia...dengan erti kata lain ye ye aku dah dapat ijazah... mungkin ini adalah kejayaan pertama untuk aku dalam mencapai kejayaan demi kejayaan d masa hadapan..mana tahu tiba2 terbuka hati nak terus menghambakan diri pada buku dan ilmu...

tanggal 27hb september 2010 aku dengan megah (tersipu2 malu pun yer gak) melangkah ke atas pentas dewan Sultan Iskandar untuk mengambil ijazah yang amat d dambakan oleh semua yang bergelar pelajar... terbalas la segala penat lelah, titik peluh, titisan air mata.. dan juga masa selama ini...

akhir kata untuk Ma dan Pa... ini la yang dapat akak hadiahkan selepas apa yang Ma Pa dah curahkan pada akak selama ini... JasaMu tidak akan akak lupakan selamanya






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...