JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Friday, January 27, 2012

Ujian Diri Ini

 
hari ni mmg x der idea nk buat apa... dgn badan yg lemah n x berapa sihat semenjak mengandungkan anak kedua ni aku lebih banyak berehat.. badan pun dh makin bulat bab x banyak bergerak.. bukanlah mengada-ngada or manja tp Allah menguji aku untuk anak kedua ni... mungkin silap aku kerana pada awalnya tidak mahukan kandungan ni tp bila d fikir balik mungkin ada hikmahnya aku redha dengan kurniaan Allah terhadap aku ni...

semenjak mengandungkan anak kedua ni peranakan aku sentiasa rendah.. mungkin ini lah penyebab kesihatan aku amat terjejas.. tp aku sentiasa berharap Allah memberi seribu kekuatan untuk aku menempuh dugaan ni sampai la insan kecil itu lahir kedunia ni... kesian kan anak aku yg pertama... menagihkan perhatian dari Mama nya namun kadang2 aku terpaksa meminta orang lain yang melayan nya.. badannya yang bulat dn agak berat lagi menyulitkan aku untuk memanjakan dia seperti biasa... bila aku dukung or riba dia terlalu lama 2 3 hari la jawapnya aku akan sakit untuk berdiri dan berjalan.. namun andai tiada insan lain yg boleh membantu terpksa aku gagahkan diri ini melayan semua karenah dia... kadang2 terkuat suara dapat lihat riak wajahnya terus bengkak menahan tangis... kesian anak Mama...

Sekarang aku tengah tunggu jawapan temuduga keje... Alhamdulillah jawapan tuk further study dh approved cuma aku belum reply bab msh menanti jwpn keje tuh... bukan apa zaman skrg keje susah sgt nk dpt tmbh2 insan yg bergelar isteri n ibu mcm aku ni... so kalau dpt keje tu aku postpone dulu blaja tuk setahun... tp apa yg merungsingkan kepala aku saat ni ialah kesihatan yg boleh d kirakan agak teruk.. selalu sesak nafas.. jantung kencang, sakit perut dan peranakan.. mcm mana la agaknya aku nk tempuh alam blaja or keje tuh nanti... semoga Allah beri aku sejuta kekuatan

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...