JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, October 23, 2012

Permata Hatiku InspirasiKu

assalamualaikum..
anak dara aku yg makin banyak ragamnya
 
huish lama tul x update blog
pergh keje bukan main banyak
kadang2 sampai nk layan anak pun terpaksa curi masa
kesian kt anak2 bila aku duk ngadap assignment jer
yang besar akan meragam bila x d bawa keluar
yang kecik plak akan merajuk n nangis2 bila aku x brp nk layan
nk wat mcm mn assignment n research menuntut aku 
melebihkan masa tuk menyiapkan semuanya 
mengikut masa yg dh d tetapkan...
 
putera kecilku yang makin aktif
 
 
 
 
 
 
so bila ada masa terluang sikit
korbankan jap masa tuk buat assignment
bawa anak kuar p main bg dia bersosial sikit
yerla yg besar tuh dh 3 tahun
asyik terkurung dlm umah jer
bahaya gak t x pandai nk berkawan
da pandai gelak mengekek bila di usik
 
awal tahun depan dh nk masuk sekolah
kalau x pndai berkawan letih t
sekarang ni berharap Allah berikan aku kekuatan
untuk aku meneruskan pengajian ni
dan menjadi ibu yang baik untuk anak2 ku 

moga anak2 ku jua memahami
tanggungjawab yang sedang mama pikul
di samping menjadi mama diorang
mama juga pelajar yang penuh tuntutan kerja

 
 
 
harap2 pengalaman ini akan jd aku makin kuat
tabah dan menjadi wanita sekuat wanita lain
yang mampu memikul berjuta tanggungjawab
dan masih mampu menjadi ibu yang baik
makin ayu puteri mama...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...