JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Sunday, May 24, 2009

akhirnya....

pada 17 Mei 2009 aku wat pregnant test...alhamdulillah +ve....dan untuk mengesahkan nyerlagi aku klinik pada 20 mei 2009 dan jawapan nyer tetap sama...positif...start tuh mula la mcm2 bermain dlm kepala aku...gembira ader takut pun ader....resah dan bimbang lagi la banyak....yerla mana nk fikir tentang kandungan..praktikal lagi...nanti pelajaran aku lagi....harap2 x byk dugaan untuk aku.....semoga aku dapat lalui saat2 ini dengan penuh ketabahan dan kesabaran...

semoga aku di kurniakan anak yang soleh/solehah....sihat tubuh badan dan cergas....doa2kan la kami yer

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...