JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Saturday, May 30, 2009

aku sedih

huhuhu sedih nyer hati aku
aku x dapat selesaikan Li kat kilang tuh
di sebabkan aku alah pada bau busuk Pengerusi JawatanKuasa LI UTM menasihatkan aku menarik diri...sedih nyer hati ini tapi apa kan daya...kita merancang tapi rancangan Yang Esa adalah sebaiknya....hm dalam keadaan mcm ni mmg betul apa org ckp mudah tertekan... dh mula jd nk marah2...yer la aku sayang aku punya Li...lepas ni nk kena wat lg....tp apakan daya mcm mak aku ckp la "tu la x nk dgr ckp ma lagi'' hm ntah la xder tempat nk ngadu...
laki aku pun x faham...so pd siapa aku nk luahkan apa yang aku rasa...
pelbagai dugaan menimpa aku sekarang
kisah silam mula mengulit kenangan dn menambahkan lagi tekanan pada diri aku ni
aku tahu bahaya kalau asyik tertekan bab leh lemahkan kandungan ni...tp apakan daya...aku mmg tgh tertekan...semoga aku tabah hadapi semuanya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...