JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Thursday, June 18, 2009

Bercuti ke Melaka


bercuti di Melaka Bandaraya Bersejarah...habis jer sem 6 aku n hubby terus menuju ke sana untuk memenuhi impian ku...wah impian tuh..ala sajer nk pelengkap cuti-cuti malaysia hari tuh...antara tempat yang di lawati ialah Taman Mini Malaysia...punya la banyak kali g Melaka x pernah jejak kaki ke sini...then when my hubby cerita leh tengok rumah-rumah Asean so tergerak la hati nk kesana...
ni adalah antara rumah2 malaysia yang sempat aku bergambar....x larat nk bergambar semua bab ader 13 buah rumah....yang terlarat jer la aku naik n bergambar...agak menyeramkan naik umah ni..yerla usianya sudah melebihi 20tahun...takut lantai reput jer...




then kami meneruskan perjalanan ke A Famosa...sajer g mandi manda kat sana...best tuh memang la best tapi entah lah kerana ader beberapa insiden yang mengerikan berlaku di hadapan mata ni aku terus x berani nak main apa2 permainan air..trauma lemas pun di Langkawi pun x hilang lagi...hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...