JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Friday, August 7, 2009

Pengalaman Berlari

semalam aku ader kelas dari kul 3 sampai kul 5 dgn Dr. Nasir....yang mencemaskan aku ialah Dr.Nasir punya kelas selalu hbs lambat dan kul 5 tuh aku ader kelas dgn Dr.Ariffin...kalau aku lambat masuk kelas Dr.Ariffin t aku kena halau...jadi semalam selepas hbs kelas Dr.Nasir aku pun terus jer nk cabut ke kelas Dr.Ariffin tapi baru jer nk kuar pintu makmal tuh Dr.Nasir panggil...aku tgk jam dh kul 5 tapi nak x nak aku terpaksa tunggu Dr.Nasir walaupun dlm hati dh cemas giler takut lambat masuk kelas Dr.Ariffin...hbs jer Dr.Nasir ckp dgn aku bermula la satu pengalaman yang aku serik nk wat lagi...aku terus berlari naik tangga lab demi mengejar masa....aku terus lagi berlari sampai tingkat 3 fakulti aku then tup tup aku sesak nafas....rasa berat dlm dada aku bab susah sgt nk bernafas...aku berdoa supaya tidak pitam kat situ...ader 1 tingkat lg jer nk sampai kelas aku jd dgn kekuatan yang masih berbaki (fuh ayat) aku terus menggagahkan diri memanjat tangga lagi...sampai dalam kelas kwn2 aku terkejut tgk aku...dh biru x boleh nk nafas....baru jer nk ambik nafas Dr.Ariffin pun masuk....fuh nyaris2...kalau aku berjalan jer naik tangga tu kompom aku x bleh masuk kelas.....tapi teruk aku kena marah dgn Kak Ana...merangkap tukana jaga aku kat sini (semenjak mengandung)....lepas ni aku dh serik nk lari lg....risau juga takut jatuh t menyesal x sudah aku tapi tu la cemas punya pasal....aku akan cuba bincang dgn Dr.Nasir or Dr.Ariffin tentang masalah aku ni....itu pun kalau masih ader yg sudi nk dgr...

itu lah pengalaman yang akan ku ingat sampai bila2...dulu b4 pregnant aku berlari naik tangga sampai tingkat 5 pun maintain jer lg...tp skrg Ya Allah mcm nk tercabut nyawa tuh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...