JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Wednesday, August 19, 2009

PROGRAM RIADAH SMP DI BATU LAYAR (DESARU)





pada 14/8/2009 semua geng SMP telah bertolak ke Batu Layar... janji nk bertolak kul 2.30ptg tapi di sebabkan beberapa mis understanding terpaksa bertolak kul 4ptg..apa2 pun tetap jadi gak pergi bab semua benda dh prepare...perkara pertama yg kami wat after sampai ialah gotong royong pasang khemah..suka tgk semangat kerjasama budak2 SMP ni..





ni lak proses nk sediakan makan malam kami...hm agak mewah gak la...ader BBQ ayam,sosej and also coselaw and litle bit snack... mana x mewah sorang leh makan 3-4 ketul ayam yg besar2...kenyang giler kami malam tuh...perasaan happy giler bab susah tuh nk bergotong royong masak ni...biasanya bab makan jer laju kanak2 riang ni...








tgk 2..banyak ayam...fuh memang x hbs makan mlm tuh...aku siap simpan bekal tuk pagi..syhh rahsia ni





ni lak time main kotak beracun...2 girl ni kena minum secret recipe yg aku bancuh...cian gak mula2 tgk diorang tp diorg leh ckp sedap..mcm2 aku campur..telur mentah+garam+kordial dan..rahsia la









ni kena nyanyi lagu Negaraku versi BI tp merapu tahap gaban..x faham aku..apa2 pun kami semua enjoy....siap karaoke sampai pg..(aku x der la karaoke) cuma dgr ajer....mlm tuh aku n hubby x leh nk tdo bab terpaksa jaga keselamatan girl yg tdo dlm khemah..suka tgk semangat Aput,Epan yang mementingkan keselamatan kawan2..bagus2x





time pg lak kami bertungkus lumus menahan mengantuk bergotong royong masak sarapan...boleh di katakan mewah gak sarap kami...burger ayam,kebab,sandwich,roti bakar..









mian futsal pantai...x sampai 10 minit semua flat..maybe bab mlm td tido jap jer...












galah panjang jd pilihan girl...hm nk tergelak tgk diorang main...ader gak yg x pernah main so kami ajar dulu...aku mcm biasa tgk jer la...mana boleh main...badan x kuat mcm dulu (huhuhu sedih maaaa)

















tanam zaza n anem...mula2 semua nk tanam E tapi dier banyak songeh lak..hehehe sorry e...hm then kami tanam 2 ketul kanak2 riang ni....







main layang2 pilihan bam n zul..tapi yg pelik layang2 tuh x naik tinggi pun










last sekali gotong royong cuci n kemas barang kat tempat tuh...hm mmg best giler camping ni....insyaAllah ader masa t kami akan wat lagi...maybe time tuh aku dh ader baby..x kisah akan ku bawa jua..heheheh hm thanks to all my friend kerana bg kerjasama yg terbaik tuk jayakan program riadah Smp ni... t kita wat lagi eh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...