JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Thursday, October 29, 2009

Riang_ria rumah terbuka

Riang ria di rumah terbuka En.Rozaimi (penasihat akademik) di Taman Pulai Indah Johor
menu yang di sajikan memang best antaranya...nasi dgn kari kambing fuh memang terangkat la kalau rasa...sate ayam dan daging..x dpt nk di lepaskan...putu mayam..my hubby makan penuh pinggan tuh...laksa johor..My dad makan sampai x perasan orang ambik gambar...adik adik aku lak mmg la jenis pemalu...hm kalau bab makan ni jangan malu2 t menyesal...tgk mcm aku n hubby..kami makan x ingat orang...berhenti pun bab dh x mampu nk sumbat...kalau mampu lg mmg x berhenti la jawabnya...my Mum pulak makan sikit...sebab apa?? yang tuh aku pun x tau... maybe dh kenyang kot....





ni pic with my friend...cik Anem, Acik Zaza n Psot...kalau bergambar mesti nk kenakan aku...tapi kali ni x dpt...kalau x mesti diorang fokus kat perut aku....budak yg kecik tuh anak sedara P.A aku..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...