JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Friday, October 16, 2009

lega sudah beban di bahu

Alhamdulillah beban di bahu sedikit sebanyak sudah di lepaskan..sudah lama tidak menulis di blog sendiri kerana terlalu sibuk dgn kerja dan projek...sem ni mmg menggugat keimanan aku sebagai seorang student...dgn keadaan sekarang lagi la terasa bebannya makin x mampu nk di tanggung seorang diri....tapi hari ni sedikit sebanyak beban sudah di lepaskan...tinggal sedikit lagi beban yang harus di laksanakan...

usia kandungan aku sudah cukup 7 bulan esok...perasaan resah gelisah memikirkan kandungan ni semakin terasa..kdg2 seronok gak banyak keje bab mmg x fikir langsung perkara lain..bukan x nk fikir tp x sempat nk fikir...mcm hari ni punya la sibuk siapkan keje makan pun terlupa....bila dh siap keje perut baru terasa lapar...cian baby aku kat dalam perut ni...aku terlupa sekejap kehadirannya...

siap jer keje yg kena wat tuk hr ni aku terus kuar g makan...di sebabkan lapar yg teramat sgt aku makan banyak sampai air pun 2 gelas aku minum...bayangkan la dr pg setitik air pun x masuk tekak...kalau poser xper bab dh niat xder la terasa sgt ni mmg x niat so bygkan la..

g Jusco dgn Kak Ana, Miza dan E...melantak di KFC...pastu naik atas g belek2 baju baby...ish berkenan lak..comel n murah...apa lagi tangkap 2 helai...pastu cari stokin tgn dgn kaki tuk baby...hm susah gak nk wat pilihan...byk sgt...nk beli warna biru t pakai baju kuning or oren dh x kena jd susah2 sgt aku beli 2 helai warna putih...satu kosong satu lagi ader tulis 1 love mummy and i love daddy...x sabar rasanya nk tgk baby aku pakai...

lagi 2 bulan lebih aku akan menempuh saat itu...bila fikirkan saat kelahiran aku terasa mcm cepat sgt masa ni berlalu tup2 dh tinggal 2 bulan...tapi bila terasa baby gerak2 dlm perut terasa lambat lak masa ni jalan...dh x sbr nk pegang baby dgn tangan sendiri...nk cium nk dukung n belai dier...semoga kandungan ni sihat sampai waktu yang di tetapkan Allah...

Ya Allah Kau peliharalah kandungan ini dan rahmatilah ia selalu...kurniakan aku seorang anak yang beriman kepada Mu dan taat kepada ku dan suami ku...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...