JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, September 29, 2009

sedihnyer

hari ni aku cuba untuk meneruskan Puasa sunat 6...tapi apakan daya bangun jer dr tdo kepala aku teramat-amatlah pening...dgn sakit perut yang sukar tuk aku gambarkan di sini....aku risau tentang kandungan ni bila dah sakit sangat perutnya...jd terpaksa la aku batalkan niat tuk berpuasa pada hari ni....aku ingat sakit perut bab x makan jd aku g makan tapi perut aku bertambah2 sakit hingga la waktu Zohor...Ma menyarankan aku g klinik tapi di sebabkan kerja yang bertimbun-timbun aku terpaksa tangguhkan hasrat nk ke klinik tuh...risau mmg la risau yer la takut juga jadi apa2 t dgn kandungan aku ni...tapi alhamdulillah nk dekat asar sakit berkurangan cuma tinggal senak jer...aku sedih bab terpaksa batalkan poser aku hari ni...tapi demi anak yang aku tgh kandungkan ni aku terpaksa redha...mungkin aku boleh sambung poser 6 ni minggu depan bila keadaan kesihatan aku dh stabil kembali...moga2 termakbul

aku berdoa supaya kandungan aku ni selamat dan sentiasa di lindungiNya...

Ya Allah kurniakan lah aku seorang anak yang Beriman kepadaMu..yang taat kepadaku dan suamiku...yang sempurna fizikal dan mentalnya..yang fasih lidahnya membaca ayat suciMu...yang terang matanya melihat ciptaanMu dan yang jelas pendengarannya mendengar ayat suciMu dan zikir-zikir terhadapMu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...