JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, September 15, 2009

Ramadhan Bakal Berlalu

insyaAllah dalm 5 hari lg kita semua akan menyambut Hari Raya Aidilfitri..
Ramadhan bulan yg mulia ini akan pergi meninggalkan kita...mungkinkah kita akan sempat menyambut ramadhan pada tahun depan...semua tuh x siapa yg tahu..

semakin menghampiri saat2 akhir bulan Ramadhan ni semakin kuat dugaan yang aku tempuhi..
dgn badan yang semakin tidak kuat...asyik sakit dan tidak berdaya untuk membuat apa2...kerja yang bertimbun-timbun aku mula terasa tekanan yang amat kuat...terasa syg untuk di tinggalkan puasa walaupun hanya 1 hari...moga2 dgn ketabahan dan kekuatan aku melalui semua ini akan membuatkan anak dalam kandungan aku ni menjadi seorang yang tabah dan kuat Imannya...

tahun ni ntah mengapa aku langsung x berminat nk menyambutnya...baju raya pun aku malas nk cari...pakai jer la apa yg ader...mungkin di sebabkan badan yang x berapa nk sihat ni membuatkan aku malas nk fikir pasal raya kot...lagi pun banyak sgt hal nk di fikirkan sepanjang cuti raya ni... mood raya pun dh xder...hm apa2 pun aku berdoa aku akanberjumpa lg Ramadhan pada tahun hadapan..semoga tahun hadapan lebih bererti pada aku....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...