JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Friday, September 4, 2009

berbuka di GoodHope Hotel,Skudai

hari ni 3/9/2009 aku berbuka di GoodHope Hotel bersama rakan2 kelas dan penasihat akademik aku...hm mmg makan sampai x ingat dunia budak2 ni...aku pun nk makan banyak tp di sebabkan perut yg x boleh menampung so makan sekadar yg mampu jer... mcm2 ader..tapi lauk dier x byk sgt la...ader ayam,sotong,daging and sayur...but desert dier mmg banyak la...hm elok jer azan bunyi aku berbuka dgn kurma and kuih then terus g solat..kononnya bab nk makan banyak la...bersembang punya pasal aku sempat habiskan nasi and steamboat jer...nk ambik yg lain dh segan...pertama kali dlm sejarah hidup aku makan dr pukul 7.30mlm sampai 8.40mlm non stop...makan sambil berborak dgn wife P.A aku so xder la banyak sgt makan...cuma lambat sikit...tapi aku hairan kawan2 aku yang makan lebih banyak dr aku tuh...mana la diorang sumbat semua tuh...sampai ader yg x boleh nk berdiri...ish3x...apa2 pun pengalaman berbuka bersama member n p.a aku ni mmg best and x kan aku lupakan sampai bila2....

thanks En.Rozaimi kerana belanja kami...

p/s thank too to my hubby bab izinkan aku pergi berbuka di Hotel....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...