JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, September 22, 2009

Alhamdulillah

Alhamdulillah hari ini sudah hari ke3 umat Islam menyambut Hari Raya Aidilfitri...aku bersyukur kerana sepanjang bulan Ramadhan yang lepas aku di kurniakan kekuatan untuk memenuhkan puasa ku selama sebulan...InsyaAllah andai berdaya akan aku sambung dengan puasa sunat 6 x lama lg...moga2 kesihatan aku dan baby mengizinkan...

hari ni raya ke3 aku masih sendiri...masih menanti kepulangan insan itu...namun hingga ke saat coretan ini ku tulis masih tiada khabar berita darinya....bermacam2 perkara yang bermain dlm minda ku...pelbagai perkara -ve dan +ve yang muncul bila aku x dpt sebarang khabar berita darinya....

moga aku boleh menjadi insan yang lebih tabah dan sabar dalam mengharungi semua dugaan hidup untuk diriku ini....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...