JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Saturday, September 26, 2009

Kesedihan Yang Tidak Dapat di Nafikan

mengapa kesedihan ini sukar tuk aku sembunyikan lagi...
mengapa di saat aku amat memerlukan dia tidak pernah ada di sisi aku..
adakah sampai bila2 aku akan terus begini..
mengharapkan insan yang aku tahu sukar untuk menemani aku pabila aku memerlukan dier...

terlalu sukar untuk ku ubati luka ini
bila ia semakin terluka dan bernanah di dada ku ini
sudah puas ku cuba mengubatinya
memahami situasi dan kehidupannya namun
aku masih gagal...
aku masih mengharapkan sesuatu yang aku tahu aku x kan dapat

mengapa berat dugaan kehidupan tuk aku ini..
aku insan yang lemah
insan yang ingin di sayangi dan di manjai selalu
mungkin kerana sikap kasar dan berdikari aku membuatkan
dier berfikiran aku mampu menghadapi segalanya sendiri..
walau sekasar mana pun aku
walau berdikari macam mana sekali pun aku
aku tetap seorang wanita
seorang perempuan
yang punya satu perasaan inginkan sedikit perhatian dari insan tersayang

sayang
fahamilah isi hati ku
aku sayang pada mu
aku cinta padamu..
bantulah aku
fahami la aku
kasihanilah aku
dan sayangi aku seadanya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...