JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Friday, November 6, 2009

apa cerita lak ni?

2hb g check up kat klinik...huh kena lak hr tuh kena sindrom pening n loya sampai muntah2 kat klinik...nasib baik x kena inject kalau x mahu makin haru....yerla keesokkan hrnyer ader paper lak tuh...study pun x hbs lg....

misi tuh tulis aku dh 34minggu sedangkan mengikut kiraan aku baru 30minggu...so mcm mana leh jd 34minggu...kompius thp gaban la aku..tp wat x tahu jer ingat misi tuh slh tulis...then after check perut dier terus tulis tinggi rahim pun 34cm...aku makin pening la...dh la tgh pening...kalau 34minggu maknanya aku dh 8bulan 2minggu...ish x boleh jd ni...ini bermakna aku akan bersalin tahun ni juga...

mcm mana bleh jd mcm ni...dulu waktu 28minggu doktor scan ckp dh 32minggu...skrg baru 30minggu misi tulis dh 34minggu....adakah aku terslh tarikh last period or what...tp rasanya x salah bab aku ni jenis tulis dlm planner...hm so mcm mana ni...risau gak bukan apa kang aku balik check kat kg dier ikut minggu yg 34 tuh...so kalau t dh sampai 40minggu tp x bersalin lg kang diorg paksa aku bersalin lak sdgkan yg sebenarnya aku baru 36minggu...

tarikh mana yg betul...ni yg x sbr nk balik nk suruh my mum tgk kan...yg mana satu yg betul dan boleh di ikut...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...