JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Friday, November 13, 2009

Bowling punya cerita

habis jer exam 9hb hr tuh...aku n kawan2 berpakat nak main bowling n berhibur... kami berkumpul d skudai parade dan bermain sampai 2 set tuk puaskan hati...saper paling byk score?? mesti la my hubby...tahniah2..aku yg jd penonton ni geram x tahu nk ckp..kalau la dlm perut ni kecik lg mahu aku pun duk main sama dgn diorang...teruja beb tgk org duk main...









seronoknya malam tuh mmg x boleh nk cerita..tap terganggu bila org ckp result DFAM dh kuar n ramai kena um...aku sampai nk makan pun dh x selera...tapi rupa2nya hanya carry mark...lega sikit





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...