JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Monday, January 18, 2010

2 days with my baby

hm 2 hari bersama Qisy mmg memberi kegembiraan yg x boleh di lupakan... ceh mcm baru jumpa lak... sebenarnyer nk crt gelagat Qisy yg terbaru... balik Ktg baru ni aku bawa la laptop tuk siapkan PSM aku... hm sampai umah hari khamis tp dh lewat so mmg masa tuh tuk si Qisy n melayan kerenah dier... keesokkan paginya kemas umah sikit2... nk buat byk2 x boleh si kecik ni asyik berbunyi bila duk kat atas tilam... hari sabtu baru la ader peluang sikit nk wat PSM bab ramai org kat umah so keje umah ader yg handle... tp yg nk gelaknyer 1st time aku wat keje sambil pangku anak... dier buat perangai xnk duk atas tilam..nk berpeluk jer... Ma ckp kalau aku xder dier xder lak mcm tuh....rilex jer mak aku tinggalkan dier pun xder bunyi... tp bila aku balik jer mula la...24jam nk berpeluk and beriba.... aku faham maybe dier nk bermanja puas2..yerla seminggu dier leh jumpa aku just tuk 2hr...maybe dier nk guna 2hr tu puas2.. hm silap aku la bawa keje balik umah... tp nk wat mcm mana.. byk sgt keje nk siapkan minggu ni...hm kesian lak tgk baby aku tuh... dier mcm faham jer situasi dan keadaan dier... kecik2 dh kena tinggal... so pandai2 la bawa diri tuk x menyusahkan Ummi dier... bila Mama dier balik mmg dier pulun la lepaskan rindu... begitu terharu tgk gelagat dier skrg... kdg2 bila nk balik semula ke UTM hati berat jer nk tinggalkan dier... tp kalau bw dtg sini mana la aku nk letak dier time aku blaja.... hm kalau nk letak kt nursery boleh tp nampak gayanya aku kena cr umah sewa semula... My Mum mmg x bg la bab xnk study aku terganggu... yerla insyaAllah kalau xder aral melintang bulan 4 ni hbs la aku study... dh x sbr ni... hehehe... then after that baru nk fikir apa aku nk wat... sambung blaja? keje? ntah la tgk la mcm mana t

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...