JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Friday, January 1, 2010

Tahun Baru 1431H dan 2010



Tahun Baru 1431H memang byk membawa erti dlm hidup aku dimana aku sudah menjadi seorang isteri dan juga seorang ibu.... terlalu besar perubahan ini.... azam tuk tahun baru Islam ni kononnya nk berpakaian ayu hehehe maksudnyer berbaju kurung selalu and kurangkan pemakaian seluar..dh jd mama la katakan...but boleh tahan 3 hari jer then terus mcm biasa... susah la bab aku ni jenis kasar bila pakai baju kurung asyik nk jatuh jer.... satu lg azam aku nk berubah jd insan yg baik supaya aku leh jd cth pada anak aku nanti dan mana tahu kot2 jd ibu mithali... nk didik anak kita kena betulkan diri kita dulu... kang jd mcm ketam.. nk ajar anak berjalan lurus sdgkan dier berjalan senget...




then tahun baru 2010 aku berazam nk jd lembut sikit... hehehe maknanya aku nk cuba jd sopan santun punya org la... yer la aku ni kan jenis kasar cian hubby asyik jd mangsa dan terpaksa layan kekasaran aku ni...hehehe aku berazam nk jd lg baik dr tahun lepas and cuba jd isteri yg taat pada hubby... moga2 hubby makin syg mana tahu kot2 leh honeymoon kat cameron highland lak...hehehe.... dalam masa yg sama aku berazam juga nk hbskan aku punya pelajaran dgn jayanya... boleh jd cth tuk adik2 aku n also my baby gurl... Qisyriena nama yg bisa buat aku menitik air mata bila ingatkan dier..

anak mama yg mama syg sgt2 ni t dh besar jd lah insan yg berguna pada agama bangsa dan juga negara... semaikan di hati walau di mana berada agama dan mama, abah, ummi and aboh adeq x lupakan... adeq andai mama x dpt melihat adeq membesar suatu hari nanti mama cuma nk adeq tahu walaupun mama tinggalkan adeq pada ummi dan aboh itu tidak bermakna mama x sygkan adeq... mama terlalu sygkan Qisy tp mama ader perjuangan yg perlu di selesaikan dan mama sudah sedaya upaya untuk hidup berdekatan dan melihat adeq membesar dpn mata mama...
ingatlah syg mama cuma nk yg terbaik tuk anak mama... moga adeq membesar dgn sihat dan sentiasa di bawah keredhaan Ilahi... InsyaAllah syg..

MAMA SAYANG QISY

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...