JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Thursday, December 24, 2009

PSM

PSM = projek sarjana muda....

pening kepala bila memikirkan masalah ni.... hari tuh dh wat sampai design terakhir... penyelia dh setuju tup2 time present kena wat semula design nyer... so skrg bila masuk sem baru terus dh x tahu nk mula dr mana nk siapkan projek ni.... kalau mula dgn nk fikir design baru takut x sempat siap jer...dh la ader lebih kurang 4 bulan tuk siapkan projek ni...penyelia aku lak time2 darurat aku nk jumpa asyik xder kat bilik jer... sabor jer la.... sem lepas planning nk design time cuti but dah x boleh nk wat apa2 bab bersalin...so mcm mana ni...rasa mcm nk putus asa jer nk teruskan dgn projek ni...

fenin2...YA ALLAH KAU berilah aku petunjuk dan bantulah aku dalam menyempurnakan tanggujawab aku sebagai seorang isteri,ibu,anak dan juga student...semoga semua yang aku lakukan menemui jalan kejayaan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...