JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, December 22, 2009

Rindu Pada Qisyriena



Berpisah dgn Qisy memang boleh buatkan aku tdo x lena makan x kenyang tp mandi basah la... hm bila nk tdo mesti teringatkan dier...yer la 27 hari duk tdo berkepit dgn dier... masih teringat gelagat Qisy bila aku x nk riba dan biarkan dier tdo kat atas tilam... merah mukanya asyik geliat minta di pangku... bila angkat letak atas riba terus diam n tdo dgn lena... ni la yg buatkan aku nk tdo malam pun susah... rindu sangat2 kat Qisy...lambat betul masa berlalu... x sbr nk balik umah ni...

ni gambar waktu kami on the way ke JB.. berat hati time ni... yerla nk berpisah dgn insan yg mmg dh berjaya mencuri hati aku ni... berpisah dgn abah dier pun x rasa mcm ni... penangan seorang anak lagi kuat.... muka dier bekerut bila aku pakaikan hair band... biasa la marah org kacau dier tdo... comel jer muka bila wat mcm tuh...

Qisy mama rindu sgt2 kat Qisy... bukan niat mama nk berjauhan dgn Qisy tp mama kena habiskan saki baki perjuangan mama dalam mencapai cita2 mama dan memenuhi impian Ummi dan Aboh... insyaAllah hbs jer mama belajar nanti mama xkn berjauhan lagi dgn Qisy... mama pun x sanggup nk berjauhan lama2... nk bergembira mcm dulu2 pun dh x boleh bab hati ni duk teringatkan Qisy jer....

Ya Allah Kau lindungilah anak ku ini... Biarlah anak ku ini selalu berada di bawah KeredhaanMu dan Rahmat Mu YA ALLAH...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...