JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, December 22, 2009

teringat pengorbanan Ma


sedihnyer hati ini bila berjauhan dgn insan kecil yg sudah melekat di hati ni.... selama 27 hari duk berkepit tiba2 berjauhan mmg terasa sgt...malam2 sentiasa menitikkan air mata bila teringatkan dier... begini rupanya perasaan seorang ibu... sentiasa memikirkan tentang anak... time mcm ni mula la teringat waktu kecik2 dulu suka wat ma marah...now bila dh jd ibu baru terasa bersalah dan terharu sgt dgn pengorbanan ma dalam membesar dan mendidik aku waktu kecik2 sampai la aku jd isteri and now dh jd ibu... aku begitu terharu dgn kasih sayang yang ma curahkan pada aku selama ini... walaupun aku sudah bergelar isteri tapi ma masih x lekang bertanya kan tentang kehidupan dan diri aku.... and now aku dh jd ibu tp ma masih sama seperti dulu...setiap hari telefon/ mesej bertanyakan khabar aku... kadang2 aku terfikir mampukah aku menjadi ibu seperti ma yang x pnh sekali pun lupa tuk bertanya khabar dan mengambil berat tentang aku walaupun aku sudah bersuami dan kini sudah melengkapkan hidup dengan kehadiran Qisyriena... moga aku menjadi seorag ibu seperti Ma...



Ma idola akak dalam menjadi seorang ibu mithali untuk Qisyriena...InsyaAllah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...