JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Monday, March 21, 2011

masih mencari...

banyak lg benda yang d cari dalam hidup ni... contohnya kerja.. waa aku tgh cr keje skrg tp naper la keje xnk aku...time aku xnk keje dulu byk lak panggilan..now 1 pun susah nk lekat... kalau lekat pun semuanya jauh2.. terlalu lama hidup penuh kesibukan now x sibuk n x tahu nk wat apa so mula la d landa kebosanan... duk umah berdua dgn anak jer.. nk berbual dgn anak pun bukannya dier pandai bercakap lg.. nk berbual dgn jiran hehehe kompom la x 24jam pintu umah aku tertutup ajer... semenjak x belajar ni dh x pandai nk berkawan hehehe... hope aku jumpa apa yg aku cr pasni... xmo keje susah2 pening kepala sgt bab aku takut t pening kepala mula la semua x kena... so nk cr yg senang2 or bleh d handle... Qisy start bulan 4 ni dh mmg nk letak nursery...hope dia ok...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...