JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Wednesday, April 27, 2011

sedih...

Qisy dh 3 hr mendiamkan diri... hm aku dh mula naik risau... adakah kerana aku melayan kanak2 lain... kisahnya mcm ni... hr isnin ada org hantar anak untuk di jaga oleh adik ku..tp d sebabkan masih baru Umar asyik merengek jd aku cuba melayan nya.. x sangka pula anak ku sudah terasa hati..sedangkan aku sentiasa melayan dier dan x pnh ketepikan dier... bila Umar duk atas riba dier tengok jer wajah aku... aku dh mula serba salah... start hr tuh la aku tgk Qisy menjadi lebih diam... kalau bermain pun x selasak biasa...mulut pun senyap... biasanya rumah Ayah ku ini mesti bising dgn suara dier... hm aku cuba memerhatikan dier setiap kali dier main.... dier lebih banyak termenung dan berfikir.. Ya Allah apa lah yg bermain dlm kepala anak ku ni... risau hati takut dier terasa ht dan merjuk hati dgn ku...

start mlm td selera dier terus merudum...susu d bancuh akhirnya basi begitu sahaja... hari ini hanya sekali dier minta susu itu pun x hbs... bila d paksa dier hanya meneguk beberapa teguk kemudian xnk... aku dh mula naik risau.. Mak aku suruh jangan melayan Umar lg...tp Umar bila nampak aku dier dh depa tgn dn bila aku duduk dier dtg duk atas riba... hm susah juga bila anak kita mudah cemburu dgn kanak2 lain... selama ni bila aku pegang anak org lain dier buat x kisah jer.. x sangka kali ni rajuk nya lain macam jer...

Qisy jgn macam ni lagi syg..mama syg Qisy syg sgt2...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...