JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Friday, April 29, 2011

ImBau KenanGan Lama

bila duk sajer xder keje ni mula la fikiran melayang ke masa lampau... hehehe kadang2 gelak n senyum sorang bila ingat semua kenangan lama... kali ni nk imbau kenangan cinta dengan my Hubby... mungkin org rasa cinta alam maya x boleh pakai tp kisah cinta aku n Hubby ni membuktikan sebaliknya....

mula bertegur sapa melalui YM dengan penuh kegeraman dan sakit hati... mcm mana x geram n sakit hati... ayat2 dr dier semuanya mengutuk or terkena atas batang hidung aku hehehe.. itu la 1st time aku bersembang dgn nya... time tuh aku tgh mabuk internet hehehe... asyik chatting jer bila x study... masih utuh d fikiran aku ni aku start chat dgn dier tahun 2006.. tahun pertama di UTM.. gatai x hbs hehehe...chat tuk hilangkan bosan jer

hm bila mata ngantuk aku pun say gud nite then dier minta no... hm mula2 mls nk bg tp pikir punya pikir bg jer la no mxs aku bab no mxs aku ni jrg2 aku guna... itu lah kali pertama aku chat dgn dier dan itu juga kali terakhir... pastuh aku pun lupa pasal dier n kewujudannya hahaha.. tgh mabuk cinta dgn org lain kot time tuh..

masih aku ingat saat hati aku terluka dan memerlukan seseorang aku tgk ada miskol d hp mxs aku... hm saper lak yg kol aku ni.. mls nk layan mula2... tp dek kerana geram n marah pada someOne aku msj no tersebut.. "Saper n Kenapa Kol?" then... dier kol... dier ckp dier bosan... hati tgh bengang time tuh so aku tnya la kalau bosan nk wat per... dier ajak kuar mkn... aku lak mmg tgh lapo.. aku on jer la..

bila dier sampai aku pun buka pintu kereta,... hm bila tgk muka dier aku dh takut2 nk masuk... ni org ker rimau hahaha... muka garang habis... langsung xde senyuman pada bibirnya.. aku pun dh alang2 sakit ht so aku masuk jer la,... then kami g makan.. Singgah Selalu itu la nama restoran yg aku n dier g tuk makan hr tuh...



to be continue.....

LoVe,HunnY

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...