JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Thursday, August 18, 2011

Pagi Ramadhan yg ke18

pagi ni x terasa nak tdo mcm biasa lak.. biasanya pas sahur mesti sambung tdo balik.. yer la malamnya kul 1 lebih baru leh lelap kerana melayan kerenah si puteri sorang tuh.. then kul 4 dh bgn masak tuk sahur... so mmg x cukup tdo la.. tp hr ni mata xnk lelap.. so dr duk buang masa terasa nk update blog yg dh lama x d jenguk...

sibuk?? boleh la nk katakan sibuk.. sampai my hubby ckp masa tuk diri sendiri pun dh xder sekarang.. hm yer ker?? aduhai hubby dh tegur maknanya kena ada perubahan sikit tuh... tp bila di lihat n d tenung semula xder la sesibuk mana pun aku ni... bgn pg melayan karenah anak jagaan aku si Umairah then bila Qisy bangun melayan dier lak... skrg bulan poser so xder la nk masak lunch... tgk tv then kemas umah apa yg patut then lepas si Umairah balik kena siap2 tuk masak berbuka.. itu jer... sibuk kah aku?? mcm x jer hehehe

kalau time x poser maybe sibuk kot.. yer la kul 4 dh bgn masak2 tuk niaga.. then kul 7 sampai 10pg niaga Nasi Lemak Kukus kat jalan Bandar Tun Razak tuh.. balik umah jaga si Umairah n Qisy... pastuh masak lunch n then after Umairah balik dh prepare barang nk niaga... Malam dh start wat sambal n lauk.. kul 11/12 tdo itu pun kalau Qisy tdo awal la.. kalau x mahu kul 1 lebih baru tdo... itu lah rutin harian insan seperti aku ni... tuh x termasuk bila mak aku perlukan pembantu tuk wat Bekam Kesihatan.. makin padat la jadual harian aku ni...
walaupun penat tapi aku rasa berbaloi bila time kira2 duit n dpt gaji ngasuh si Umairah.. leh la simpan sikit2 tuk masa depan puteri aku yg sorang ni... Alhamdulillah berkat simpanan tuh dh boleh beli sikit barang kemas Qisy.. walaupun x banyak tp aku bangga bab dpt kumpul dr hasil titik peluh sendiri... hehehe

rasanya sampai sini jer kot aku merapu tentang jadual harian aku... bukan apa tiba2 teringat Hubby tegur pasal kepadatan jadual tuh... sambil2 nk naip x tahu apa nk taip so aku story jer.. bukan nk hebahkan pada semua betapa rajinnya aku (rajin ker) heheheh tapi tuk mengisi masa aku d pagi Ramadhan yg ke18 ni jer hehehe


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...