JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, October 4, 2011

2/10/2011

kek buatan sendiri..ermmm

besday aku jatuh hari Ahad tahun ni... cadang nyer mula2 nk p jalan KL menghabiskan sisa2 duit yg ada..
tup2 last minit dapat projek cantik punya... menguruskan ladang ayah aku... aku mmg dr dulu nk sgt nguruskan ladang tuh... bukan nk bolot harta tp nk wat projek ternak lembu kat situ... wat tambah income seisi rumah...
so pg2 ahad tuh aku dpt wish dr Hubby.. romantik jer cara dier wish... dier wish kat telinga time aku ngah tdo.. (pura2 tdo)...aku wat x tahu jer dier wish... yer la dh nama pura2 tdo so diam jer la... gembira x terkata dlm ht time tuh... x lupa lg rupanya hubby aku tentang tarikh ni...Alhamdulillah
kul 8.30pg aku pun celebrate besday aku kat ladang ayah aku bersama2 tikus,nyamuk,unggas,belalang n mcm2 lg la... naik lenguh n melecet tgn ni duk tebas semak samun kat situ... mula2 dh patah semangat n sedih yer la sambut besday dlm ladang hehehe... tp bila tgk hasil kerja aku n Hubby terasa seronok lak.. punya la sibuk wat keje sampai x sedar jam dh 12tgh hari.. aku balik umah... sepanjang jln Hubby tanya xnk g mana2 ker... aku ni x tahu nk ckp mcm mana... hajat ht nk p makan2 sedap la.. besday kan.. tup2 terkeluar dr mulut ni.. xnk la... huhuhu mulut selalu kuarkan kata2 yg langsung x sama dgn hati ni.. kenapa eh....
ptg tuh aku beli kelengkapan wat kek n aku telah berjaya akhirnya menyiapkan kek coklat.. (selama ni wat selalu x jd).. nk jdkan cerita hr tuh jadi elok lak kek aku.. so aku pun wat topping n letak la cerry n colour rice atas dier... nk hias mmg x pndai so tabur ajer.. hehehe
agak mampat bab d potong ketika panas (baru kuar oven)
Pa bacakan doa selamat (moga aku berjaya dan selamat dlm hidup)
ayah aku wat baca doa selamat sikit n kami pun 1 family makan kek tuh...

itu jer la sambutan besday aku tahun ni.. simple without kek beli n hadiah tp aku happy....


anak aku x sabar duk minta aku potong kek tuk dier

sampai dh jd misai dier mkn kek ish ish ish

1 comment:

~::PermatA::~ said...

Alhamdulillah..hihihi...masih ade kek dan ucapan dari suami tercinta..suami akak, sampai ke sudah pon xwish..hihii..dia ingat pon da kira ok sgt2..:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...