JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Monday, October 24, 2011

Jalan-jalan yg haru


semalam 23/10/2011 aku ikut parents p KL.. kononnya plan dgn Hubby samapai KL kami nk p jalan2 kat KLCC.. tp apakan daya.. dalam perjalanan ke sana Qisy mmg buas sgt2.. x reti langsung nk duk diam.. lama2 kepala aku dh start miong.. aku pun cepat2 pejam mata nk control takut mabuk.. pastu perut aku lak dh terasa semacam jer.. angin dh masuk bab dh lapar sgt.. kul 2 sampai kat bangi kami singgah kat kedai makan tuk lunch tp aku dh start muntah2.. aku paksa gak makan nasi bab perut dh lapar sgt.. lepas makan aku terus lari masuk dlm kete n pejam mata bab takut aku luahkan semula makanan td.. aku tahan dr muntah sampai kat Shah Alam.. elok jer mula2.. pastuh aku muntah lg.. kali ni mmg x boleh buka mata langsung.. bila nk bangun berjalan dh mula rasa huyung hayang... sampai tempat adik aku kat seksyen 7 aku terus tdo sampai 6.30ptg.. bgn dr tdo dh rasa ok so aku pun mandi n solat asar n zohor.. (jamak) pastu aku minta air panas bab perut dh lapar sgt... then lepas jer minum air milo aku terasa pening lagi.. hbs aku luahkan segalanya... diorang p jalan kat I-City aku tdo dlm kete jer sampai diorg siap.. sampai balik keratong aku tetap tdo smbil peluk anak Qisy.. dier lak kalau aku muntah mmg sedih sgt2.. so dier suruh aku peluk dier then dier tdo.. nk alih letak atas kusyen pun marah..so terpaksa la riba n peluk dier sampai ke rumah...
begitu lah kisah perjalanan aku yg x menjadi... huhuhu x sampai lg hajat nk p KLCC dgn Hubby

1 comment:

~::PermatA::~ said...

Sabar ye..len kali leh pergi. InsyaAllah. hmm..kami pon gi klcc hari ahad...23/10 bawak tetamu jalan2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...