JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Wednesday, December 21, 2011

berita gembira

pada mulanya x tahu nk cakap happy ker x... yerla kalau boleh xnk lagi tambah anak dalam masa terdekat bab rasa Qisy msh x cukup bermanja... tp dh rezeki dr Allah nk x nak kena terima dgn hati yg redha dan ikhlas... yerla itukan antara tanda kasih sayang suami isteri upss... hehehe....

waktu tengah mabuk teruk doktor suruh wat pregnancy test aku xnk bab yakin aku x nagndung.. tp hubby suruh check gak.. mmg negative jawapanya... tp duduk 2 3 minggu aku rasa x sedap ht so check sekali lg.. hehehe positive lak jawapanya... 

pada saat ini usia kandungan aku dah 9minggu 6 hari... dh nk masuk 2 bulan setengah... cepat jer ms berjalan eh... buku merah dh wat.. hm dapat kad hijau bab anak first bersalin x cukup bulan... (Qisy la)... yang ni aku harap2kn dia ok n lahir pd ms yg di tetapkan... jgn nk jd mcm akak dia dh la... x pasal nk berdebat dgn doktor lg t hehehe....

mabuk kali ni mmg agak teruk... aku x boleh bau dan makan nasi... huhuhu sedih bab perut n sejak kecil mmg nasi la pengisinya... now just makan mee,bihun and spaghetti.. now tgk benda 3 tuh pun dh naik muak... 
hope mabuk kali ni x lama mcm Qisy dulu.... last berharap aku n baby sihat sampai ke saat kelahiran tuh nanti....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...