JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, November 29, 2011

Pengalaman jadi Cikgu n Teacher


wah dh lama x update blog ni... kering idea n badan x berapa sihat... so hr ni sementara si kecik tuh tdo so leh la aku luangkan masa tuk update blog kesayangan aku ni hehehe... so apa yerk nk story tentang tajuk kat atas.. hmm jap nk cr idea jap hehehe

hr tuh aku dapat kol dr seorang ustazah yg aku kenal.. ingat nk ckp dgn mak aku rupanya nk offer job sementara kat aku... jadi cikgu math n bahasa inggeris.. huh fikir 4 5 kali nk terima.. bukan apa xder pengalaman nk handle budak2 sekolah rendah ni... waktu tuh x tahu lg kena ngajar tahun berapa.. after discuss dgn parent n hubby so aku accept la job tuh... bayaran?? aku x amik hal bb niat ikhlas nk ngajar budak2 tuh...

hari pertama dalam kelas aku dh geleng kepala... budak2 dia mak oi semuanya leh d kategorikan budak x dengar cakap... aku ni mls nk garang2 (risau takut terkenan anak dlm perut) hehehe so aku senyum jer... huhuhu nk nangis mula2 bila start ngajar.. diorang semua bising n x dengar cakap.. aduhai nasib2... kita ngajar kat depan diorang ngajar kat belakang... bila terangkan x dengar tp bila tanya faham ker x semua ckp faham... so nk tahu faham ker x faham aku bg soalan huh rasa nk ketuk sorang2... consonant dgn vowel pun x kenal lg.. tuh cakap faham.. geram bebenor aku ni... 

time Math lak satu hal.. dh la x pandai cikgu ngajar x nk dengar pastuh berlagak.. cakap besar.. bg latihan baru terkial2... tuhan jer tahu mcm mana aku menahan rasa geram n marah... tunggu kat tepi pun diorang leh main2 lg... last2 aku ketuk meja dengna batang kayu baru diam n dengar ckp aku... huh lagi 3 minggu nk handle budak2 ni... harap2 aku dpt bersabar.... doa2 kan la yerk

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...