JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Monday, November 7, 2011

Hari Raya AidilAdha

Alhamdulillah pd tahun ni seperti tahun2 yg lepas.. family aku merangkap Ma n Pa masih mampu tuk menjalankan ibadah Korban... sekarang aku hanya berdoa impian mereka tuk ke Mekah menunaikan haji akan kesampaian... semoga Allah memberi kesenangan tuk mereka bg merealisasikan impian itu... Amin

semalam hari pertama after solat sunat AidilAdha kami menjalankan ibadah korban... anak aku excited bebenor nk tgk.. aku lak jenis x sampai ht nk tengok... mana x excited 2 hr lembu tuh sampai kat umah dier la penjenguk setia.. asyik nk g tengok lembu jer... bila org kumpul nk sembelih pun dier tetap nk g tengok.. nk x nk terpaksa lepaskan dier... aku ikut dr belakang jer.. waktu org dh nk sembelih tuh aku terus melangkah ke arah rumah... x sanggup bab air mata dh nk menitis... don't know why... dr dulu sampai skrg nk sembelih ayam pun aku x boleh tgk...

lepas sembelih org pun duk lapah la lembu tuh.. aku ckp kat Qisy.. adik lembu adik dh xder kulit... dier tengok lama lembu tuh pastu terus tny  Mama embu aner..(Mama lembu mana)?? rupanya dier dh x perasan itu lembu... yer la dh terbalik pastu dh x der kulit.. budak2 la katakan...

hm raya AidilAdha kali ni aku just duk umah... yer la mana nk uruskan daging nk masak daging n bahagi2 daging tuk d beri sedekahkan pd org sekeliling... huiissh banyak tul daging dlm peti tuh... tuh dh bahagi2 kalau x bg kat saper2 mahu x muat 2 peti sejuk tuh.... nampak gayanya mahu la 4 5 hari lg juadah or menu sarapan,lunch n dinner semuanya berasaskan daging hehehe... lumrah raya Aidiladha mcm tuh la.. tuh x campur dgn yg org bg... biasa la kat sini mmg selalu bertukar mcm tuh... kita bg kat diorg t diorg bg kat kita lak walaupun sebenarnya x harap pun pembalasan mcm tuh.... 
yg agak gamat raya haji tahun ni ialah makanan kami nyaris2 x cukup... hehehe planning awal just nk wat nasi himpit dgn kuah kacang dn sedikit rendang... so aku pun beli bahan2 tuk wat yg tuh jer... sekali  pg tuh bila ramai dtg tuk wat keje time korban lembu tuh nasi himpit habis... x gabra aku... mana nk cr pg2 raya mcm tu.. tp Alhamdulillah dgn izin Allah semuanya cukup... syukur sgt2...

banyak pic yg sempat d snap.. insyaAllah x lama lg akan d upload dlm FB dan blog ni... nampak gayanya itu jer la kisah raya haji aku tahun ni bersama anak suami n family tersayang...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...