JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Thursday, November 3, 2011

Mood Novel


hm rasanya dh lama x baca novel... kalau x silap awal tahun baru ni aku terpandang satu novel ni yg menarik perhatian so aku pun beli... tp malangnya x berkesempatan nk baca... semalam lepas Qisy tdo aku baru teringat tentang novel yg rasanya dh berkurun aku letak kat tingkat baju Qisy... punya la sibuk sampai terlupa nk bc sedangkan dh hmpir setahun beli... hehehe.. 



ha ni la novel nya... tengok tajuk dia tuh la yg wat aku tertarik nk baca... sedap x sedap x tahu lg tp bila tgk cover mcm ni mmg menarik perhatian pembaca... aku lak mmg dh lama sgt x bc novel.. last aku bc novel time aku study kat UTM... waktu tuh aku peminat setia karya NB... hbs novel dia aku cr n beli.. tp semenjak dh ada anak mmg dh x pegang... terasa kesuntukan masa sgt2.. kdg2 pelik gak bukannya banyak sgt keje nk wat tp mmg xder ms la nk pegang novel... bc Al-Quran pun lepas solat Maghrib jer... kalau nk banding time study n pregnant dulu mmg terasa sgt malu bab dh makin kurang membaca...

k la semalam aku pun koyak la plastik novel ni dan dpt la selak beberapa helaian pertama tuk di baca... hm boleh tahan la jalan ceritanya... dn mcm biasa la hero nya haruslah kacak tampan dan kaya... heroin lak cantik sopan tp x berapa kaya... kdg2 hairan naper la penulis novel suka sgt wat watak yg mcm ni... apa kata wat watak lelaki x hensem n x kaya atau dengan lebih terangnya bukan Hero Pilihan Malaya la... hehehe... girl lak wat watak yg agak x comel... hm sepanjang bc novel x jumpa lg la... kalau saper2 pnh bc novel yg ada kriteria mcm ni suggest tajuk novel tuh eh... teringin sgt nk bc... bukan apa kdg2 bosan gak bc novel yg terlalu perfect hero n heroinnya... mcm hidup dlm alam fantasi hehehe

hm ada satu lg buku yg baru beberapa helai aku selak halamannya... tajuk dia Wanita Super dgn Asma Ul Husna... insyaAllah kalau dh hbs bc t saya kongsi ilmu tersebut dgn kawan2... harap2 dapat la habiskan tahun ni... bukan apa t g kedai buku mula la gatal tgn nk beli buku lg pastu wat koleksi bab nk bc x sempat hehehe....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...