JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Wednesday, March 21, 2012

Keluhan Hati Mama Qisy

ya Allah betapa sedihnya hati ini setiap kali melihat membaca dan mendengar kisah pembunuhan n penculikan kanak2... apa nk jd dgn negara dan masyarakat kita skrg... nafsu telah mengawal akal fikiran... di mana mereka letak perikemanusiaan mereka tatkala mereka melakukan semua jenayah tersebut...

aku sebagai seorang ibu, mama, emak kepada 2 org anak (bakal tmbh 1 lg on Julai) terasa sedih sgt2 bila memikirkan hal ini... apa lah salah n silap kanak2 kecil itu... kalau yer pun berdendam balas la dendam itu pd yg hak bukan pd insan yg baru nk kenal dunia nk rasa nikmatnya hidup... dengan mudah kenikmatan itu d rampas hanya kerana amarah, dendam dan nafsu insan lain

setiap kali keluar berita tentang hal ini hanya satu bermain d fikiran aku.... selamat kah anak2 aku d masa hadapan... perlu d kurung d rumah ker anak2 ku nanti tuk elak semua mslh ini atau bagaimana?? mungkin zaman ini ramai ibu bapa dh takut nk beranak ramai takut terlepas pandangan dan akhirnya musibah mendatang.. setiap hari aku berdoa moga Allah menjauhkan semua bala dan musibah ini dari menimpa keluarga ku dan keluarga insan lain...

Ya Allah kau selamatkan lah anak2 ku dr musibah dan bala nafsu manusia berperangai seperti binatang ini.... moga Allah memberi hidayah kepada semua penjahat2 tersebut dan insaf lalu kembali ke pangkal jalan....

aku rasa selagi hukum Allah x tertegak d muka bumi Malaysia ni maka selagi tu la masalah sosial ni x kan ada penghujungnya... so aku berharap dpt lihat hukum Allah akan terlaksana jua akhirnya... 

moga Allah jauhkan segala bala n musibah dr keluarga kita semua... amin


Mama Qisy


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...