JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Friday, July 13, 2012

7 hari lagi


assalamualaikum semua

hari ni 13/7 so tinggal lg 7 hr tuk aku sampai due date bersalin... berdebar kecut perut n takut sering bermain dalam diri aku skrg ni.. (mcm x pnh tempuh ehhehe) nk wat mcm mn dulu yg first mmg x sempat nk rasa takut... x tahu pun nk bersalin hehehe... yg ni bila dh cukup bulannya so kita akan jd lebih alert bila sakit..

isnin lepas aku dh bleeding 2 kali.. tp yg pelik x sakit pun.. so aku pun wat x tahu jer mls nk p klinik nk check.. hari rabu aku p klinik tuk temujanji doktor aku crita kt nurse pasal bleeding tuh... hehehe nsb la dh biasa dgn diorang jd xder la kena marah... cuma dpt nsht jer la... lain kali jd mcm tuh kena cpt2 p klinik check bb takut baby lemas... tp Alhamdulillah bila check baby still sihat n aktif dlm perut.. risau lak bila nurse ckp mcm tuh.. so lps ni x mo amik mudah lg...

hr rabu tuh juga aku kena repeat scan bb doktor nk tgk pertambahan berat anak aku (diorang risau anak aku besar bb sebelum ni berat anak aku 2.4kg then 2 minggu pastu p scan lg dah 3.2kg) jd diorang takut terlebih berat (suspect diabetis mmg mcm ni la) Alhamdulillah scan hr Rabu hr tuh x naik beratnya... kalau x mahu kena p Kuantan... errr mls tul jauh tuh...

hm anak first dulu aku x sempat nk rasa mcm mn rasanya kontraksi jd tuk yg ni aku baru nk belajar merasa hehe.. aku citer kt nurse selalu sakit pinggang so dia ajak aku masuk labour room n ajar mcm mn nk kira kontraksi.. baru la aku tahu mcm mn rasanya kontraksi n cara nk kira.. hehehe klakar pun ada.. mcm baru first time ngandung... 

now aku hanya berdoa anak aku lahir b4 atau pada 20/7 bb doktor dh ckp kalau x bersalin 20/7 so dia nk masuk ubat... huhu takut la bb prnh dgr org ckp sakitnya lain dr sakit biasa... apa2 pun aku doakan anak aku yang bakal lahir t sihat fizikal dan mentalnya... amin

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...