JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Saturday, July 7, 2012

menulis di saat bosan

assalamualaikum semua teman yg sudi singgah n baca blog purple den ni ha... hm dh lama xder idea nk menulis or mencoret2 dlm blog ni... nk kata sibuk xder la sibuk sgt pun... rutin harian bgn pg solat subuh wat susu Qisy then kalau ngantuk sgt tdo jap then bangun sarap tolong adik wat keje umah sikit2 and jaga budak2 yg dia ngasuh kemudian layan Qisy n masak jer... tp kepenatannya macam aku berlari 100m agaknya... tmbh2 sekarang nk bangun kena berpaut n kdg2 nk berjalan dh kena pegang dinding... manja ker?? hm bukan manja cuma kali ni kesihatan sedikit terganggu d saat menanti masa kelahiran anak kedua aku ni... 

x tahu mengapa mengandung kali ni badan aku betul2 lemah... dgn keadaan anak yg sudah berada d laluan n kdg2 bleeding sikit lg la menambahkan ketidak sihat badan aku ni.. huhu dugaan untuk aku dalam mencari hikmah di sebalik proses kelahiran anak aku t... cuma dugaan hati dan mental yg buat aku benar2 lemah n x mampu rasanya nk bangun bersemangat semula seperti biasa... senyuman yang terukir d bibir hanya menyembunyikan tangisan di dalam hati ini... hanya pd Allah tempat aku mengadu mudah2an Allah akan meringankan semua dugaan itu...

bila d uji dengan dugaan mental n hati aku ibarat kanak2 kecik meratapi dan menangis seorang diri mengharapkan ada insan yg sudi memahami dan mengurangkan kesakitan serta keperitan yg terdapat dlm ht ini... namun x siapa mendengar tangisan serta ratapan ku itu kerana aku hanya mampu meratap n menangis di dalam hati dan berselindung dengan senyuman yg sentiasa terukir d bibir ku ini...

Ya Allah hanya padaMu tempat aku mengadu
Permudahkanlah segalanya untuk aku n anak ku yang bakal lahir
kurniakan aku zuriat yang sempurna akal dan fizikalnya
bantulah aku dalam mendidik anak2 aku nanti
dalam menjadikan mereka hambaMu yang soleh/solehah
yang sentiasa mengikut suruhanMu dan meninggalkan segala laranganMu
bantulah aku dalam menjadi isteri dan ibu yang terbaik untuk suami dan anak ku...
amin Ya Rabbal Alamin..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...