JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Saturday, September 1, 2012

Bawang Goreng Rangup

Assalamualaikum..

k hari ni aku nk kongsi cara nk buat bawang goreng rangup 
walaupun senang tp selama ni aku cuba buat tp x menjadi
hingga lah semalam aku search dlm tenet aku jumpa
resepi yang mudah n sedap
boleh makan begitu sahaja bawang goreng tuh
letak dalam sup pergh mmg sedap sgt2..


jom kita tgk apa bahan2 nya

2 biji bawang besar (d mayang halus)
1/2 cawan tepung gandum
1sb garam
minyak tuk menggoreng

cara tuk buat dia
kacang goreng jer heehhe

gaulkan bawang dgn tepung n garam hingga betul2 sebati
panaskan minyak
bila minyak dh betul2 panas slow api then letak bawang td 
goreng sampai warna dia kekuningan
then angkat n sejatkan minyak

kalau buat byk leh simpan dlm balang kedap udara
boleh tahan lama n boleh d gunakan bila2 masa


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...