JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Friday, August 31, 2012

Plan Berubah Masalah Menjelma

assalamualaikum...

apa khabar u ol semua... hari ni 13 Syawal.. mesti semua masih dlm mood raya lagi kan..
yerla jemputan rumah terbuka di mana2 
hm aku mmg dh xder mood nk raya bb skrg mood nk ganti poser
org raya kita lak poser
malas nk ganti lambat2 bb takut t x terhabis dh kena fidyah
so tumpang kuat n xder apa nk wat aku cuba la poser ikut kemampuan
Alhamdulillah hr ni dh masuk 2 hari ganti so tinggal lg 27hari lg..
huish byk lg tuh..

sebenarnya xder kena mengena dgn tajuk pun pasal ganti poser tuh
aku tgh pening bb plan awal dgn Hubby terpaksa d rombak
yerla mana x nyer last2 minit dia dpt panggilan kena outstation sampai 9/9/2012
aku lak start kuliah 10/9 so mcm mn tuh
rumah x der lg..pengasuh x jumpa yg sesuai lg
pening kalau memikirkan hal pengasuh ni
yer la bukan boleh main letak jer.. kena cr yg betul2 kita leh percaya
naper x letak nursery?
parents x harap bb kt nursery budak ramai
lepas tuh anak aku lak lembik lg tengkuknyer.. yerla x sampai 2 bulan dh nk kena hantar ngasuh

tapi aku yakin bila kita merancang Allah jua merancang
dan sebaik2 perancangan adalah rancangan Allah
so aku harap ada yg terbaik untuk aku n anak2 aku t..

mood raya dh hbs bb mood nk start kuliah dh ganggu hahaha

SELAMAT HARI RAYA TO ALL MY FRIEND

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...