JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Thursday, August 16, 2012

Aku dh Jadi Burung Hantu

tajuk yo yo ooo jer aku ni... hehehe xder idea nk buh tajuk apa... apa2 pun firstly Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada sesiapa yg sudi nk baca blog aku ni....

selalu terasa nk update blog tp selalu x jumpa ayat mula... tuh la problem utama aku sejak sekolah lg... nk start menulis karangan aku akan problem nk start... tp bila dh start menulis aku x tahu nk berhenti lak.. kdg2 terpaksa kawal diri bab takut cikgu x larat nk baca karangan aku hehehe.... mcm2 benda aku akan letak dlm karangan aku antaranya lirik lagu, pepatah, cerita pendek, peribahasa n mcm2 la yg bersesuaian...yg best selalu karangan aku d jadikan rujukan dan contoh tuk budak2 lain hehehe..terasa nk sekolah balik la plak..... dh melalut dr tajuk aku ni.. hehehe
k la terus kepada cerita utama... hm mcm ni kisahnya... anak aku yg dua orang ni mmg pandai betul nk dera aku.. hehee.. 13hb hari tuh Iman start dulu wat perangai...dari pukul 2.30pg dia x tdo sampai la tgh hr esok nya.. around 1.30tgh hr baru dia pejam mata... kalau dia x kisah aku tdo xper la ni x..letak jer bawah dia nangis2.. so terpaksa pangku n main dgn dia sampai subuh... bermula la episod burung hantu aku tuh huhu... keesokkan harinya plak 14hb kakak dia plak x tdo.. Ya Allah puas d pujuk namun masih segar bugar biji mata dia...  subuh baru dia lelap... aduhai naik buntang biji mata ni

ingat dh hbs la..rupanya mlm td Iman sekali lg x nk tdo... ni baru tdo kalau x mmg xder nyer aku dpt nak update blog... apa la anak2 aku ni... suka sgt berjaga malam... siang plak membuta sampai nk bg susu kena basuh muka... nasib la Qisy dh besor.. kul 8 dia dh bangun n main... cuma jd cepat marah bb tdo x cukup... huhuhu..dugaan tul.. mata aku dh denyut2 bb x cukup tdo..nk tdo siang mmg x mmpu la...

apa2 pun semua tuh lumrah kpd insan bergelar mama ibu mummy emak... bila anak x tdo mama pun x tdo..bila anak tdo mama x tdo lg bb nk wat keje lak.. bila anak sakit mama akan berjaga sepanjang malam... mcm ni la mak aku jaga aku dulu...so aku tersentuh hati bila mengenang jasa mak aku yg sudi menjaga aku dari aku baby sampai la skrg walaupun dh jd mak org...thanks Ma atas segala jasa yg ma curahkan pada akak...insyaAllah akan akak cuba balas setiap jasa Ma pd akak...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...