JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Thursday, August 2, 2012

Ragam Qisy bila dh jadi kakak

assalamualaikum n selamat petang to all... mlm td dh citer tentang Iman so hari ni dapat idea nk kongsi dgn u all tentang kakak Iman iaitu Qisyriena... 

hm semenjak jd kakak ni ragam n perangai Qisy mmg dh berubah sgt2... pada awal2nya dia mmg x boleh terima Iman... suruh pegang n cium Iman pun dia xnk
tgk dr jauh jer suruh pegang pun dia xnak
muka Qisy time mula2 sampai hospital tgk aku mmg lain time tuh... seolah2 dia merajuk bila tgk aku ada baby lain...yer la selama ni dia mmg manja sgt2 dgn aku tup2 aku ada baby lain.. dia macam jauh hati hr tuh.. menitik air mata aku tgk dia time tu... nk pegang usap dia time tuh mmg x mampu bb tgn kiri kanan berselirat wayar... Qisy siap ckp dgn Ummi n Abah nk bawa balik mama tp xnk adik kecik... aduhai sedih plak...

bila org x tgk dia baru dia g jenguk Iman
paling sedih bila aku dh balik umah.. hari ketiga... sampai jer aku kt umah dia minta aku pangku dia mcm biasa... mmg x mampu la nk pangku dia dh la hantap sgt2... 16kg tuh... aku plak berjahit banyak jd terasa sakit sgt bila dia duduk atas riba... so terpaksa suruh dia turun... terus bergenang air mata dia... lepas tuh la Imaan nangis aku amik pangku n bg susu lg la dia terasa ht.. terus lari duduk tempat lain... aduhai tersentuh hati ni.... tp apakan daya dia masih belum mengerti

tp bersyukur sgt2 bila ia dh mula faham n boleh menerima adiknya... skrg ni asyik dtg nk cium n pegang adik dia... cuma dia ada satu perangai yg lain skrg.. suka buat org marah dia.. x tahu la naper... dh boleh kencing berak dlm bilik air now asyik kencing berak dlm umah lak... lepas tu mcm2 la dia buat bg orang dlm umah ni terjerit2 marahkan dia... aduhai pening kepala tgk kerenah Qisy skrg... hrp x lama la perangai protes dia ni... bukan apa takut hilang sabar aku ni karang ada yg kena hehehe (mama dia ni garang tp masih x berani nk buat anak bb kalau jerkah anak pun air mata ni dh mcm hujan) hm moga Allah bg aku kesabaran n kekuatan dalam mendidik kedua2 anak ku ni...
sayang adik Iman
Qisy n Qasy mama syg dua dua anak mama ni... sayang mama pada kalian sukar tuk di gambarkan.. hanya Allah yg tahu... moga mama berjaya menjadi ibu yg baik tuk kalian berdua n berjaya mendidik kalian menjadi anak yg soleh n solehah....

1 comment:

NurSya Hamzah said...

qisy dah boleh jadi kakak penyayang lepas ni..insyaAllah..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...