JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, September 27, 2011

Koleksi Puteri ku

selamat petang to all bloggers... huhu petang2 mcm ni x tahu nak wat apa so terasa nk mencoret d blog aku yg jarang2 d update... idea ada cuma x berkesempatan jer nk mencoret.. tambah2 sekarang agak sibuk dgn setup bisnes... mata pun dh naik juling duk ngadap pc nk nyiapkan semuanya...

sebenarnya petang ni aku just share with u all about my princess colection...bukan nk menunjuk bukan nk bermegah just cuma nk share ajer kegembiraan n kesukaan anak kecil ku itu... sebenarnya koleksi ni di kumpul atas sebab Mama dier iaitu aku mmg minat dgn semua tuh... dr kecil aku simpan impian nk ada 1 room untuk koleksi mainan sahaja... tp apakan daya dulu x mampu kan.. so ada duit sikit aku beli one doll tuk diri sendiri or my hubby hadiahkn.. 

now bila dh ada anak perempuan aku pun happy sikit.. bukan apa leh r bg alasan anak punya.. hehehe Mama dier menumpang ajer brg anak... first koleksi Qisy ialah POOH dan Blue Bear...
Pooh yg besar n Blue Bear tuh adalah koleksi pertama Qisy n Mama

kalau tengok dalam bakul mainan Qisy anda pasti terkejut bab akan jumpa 4 anak patung Pooh yg berlainan saiz... nak wat mcm mana Mama dier mmg peminat no 1 Pooh tuh.. so anak den kena terima jer la apa yg Mama dier beli tuk mainan dier... so buat masa ni Qisy ada 5 Pooh.. 

Blue Bear tuh aku beli guna duit sendiri bab laki aku dh geleng kepala waktu aku minta dier belikan.. dier geleng kepala bab dier tanya mana nk sumbat lg tuh hehehe... yang kaler purple tuh aku bg nama POPO.. anak aku panggil PUPU... boleh la lebih kurang jer namanyer...  penguin tuh namanya PINGU.. yg hijau tuh OTONG..

yang paling Qisy sayang si tupai tuh... namanya Alvin tp dapat kat anak aku dier panggil Memei.. hm mcm2 anak aku bg nama... kdg2 Abin  la... tp biasanya Memei la... dan yg pakai topi tuh namanya Baby... antara Baby dgn Alvin dier lebih syg Alvin.. kalau aku ambik basuh si Alvin tuh malam tuh jawabnya x tenang la tdo duk cr Alvin jer.. kalau Baby tuh xder x per lg.. Alvin tuh kalau org lain ambik peluk ker pegang ker kompom nangis or marah2...

k la pic bawah ni koleksi anak patung kecik dier termasuk la rumah.. rasanya pasni nk tambah koleksi rumah lak...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...