JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, September 20, 2011

sambung study

rasanya dh cukup lama aku duk kat umah jer x wat apa2.. setahun aku rest giler2 after 4thn aku perah kepala otak nk hbskan degree aku... now aku dh mula pk apa nk wat tuk masa depan aku n anak aku..
mula2 aku pk nk cr keje... mcm2 keje aku apply.. x kira position janji yg aku ada kelayakan nya.. dr kerani smpai la engineer position semua aku try apply.. tp rezeki bukan d phk aku... semuanya x dpt.. kalau dpt pun terlalu jauh yang mana Suami aku x berapa nk setuju...
pk punya pk akhirnya aku ambik keputusan nk sambung blaja... biar la dh terlambat sikit usia ni tp aku rasa better aku sambung master then kalau aku berjaya leh la aku try2 sekodeng pengajar punya position lak.. n kalau ada rezeki leh la aku sambung sampai PHD... sekurang2nya termakkbul hasrat mak aku nk anak dier jd doktor.. walaupun bukan doktor perubatan tp dpt gak la title dr tuh.. hehehe (kuat berangan rupanya aku ni) tp x salah berangan dulu kan... mana tahu rezeki aku dlm pelajaran ni baik... harap2 mcm tuh la... 
d samping nk sambung blaja aku nk start wat bisnes yg boleh bantu family n ramai org... sekarang ni dlm usaha nk cr modal n pasarkan produk dulu... bisnes apa aku nk wat??? hm mcm ni kisahnyer... (dh start nk meraban la tuh) hehehe.... mak aku dh lama minta aku pasarkan produk kesihatan yang beliau usahakan secara kecil kecilan selama ni... sebelum ni aku mls nk ambik bab sgt bisnes mak bab aku  nampak adik aku yang berminat.. tp bila aku congak n kira2 balik.. dgn permintaan skrg pd produk mak aku pun makin rancak so x salah aku mencari rezeki melalui cara tuh kan.. samping tu leh la aku tolong family aku n adik aku tuh.. dlm masa yg sama aku leh tolong saper2 yg nk wat income lebih..x g2...
sekarang ni dlm kepala aku ada dua benda ni jer... study n bisnes... nampak gayanya aku kena pandai bahagi masa tuk family aku terutamanya anak kecil aku tuh... bukan apa takut t sibuk sgt nk cr duit anak terabai.. minta jauh la... sekarang aku berdoa supaya Allah mengabulkan semua impian aku ni... aku leh continue study n mencari rezeki tuk aku n anak aku ni...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...