JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Tuesday, September 13, 2011

Miza n E (teman baikku)

hm ntah kenapa hari ni aku rindu sangat kat kawan2 seperjuangan dulu... terutamanya d UTM Skudai.. 4 tahun bersama diorang mmg banyak suka duka yang kami dh tempuh sama2... masih aku ingat lg awal masuk UTM aku hanya rapat dgn Miza n E bab yg lain aku nampak mcm sombong ajer hehehe (Anem,Zaza,Psot jangan mare yer) tanggapan pertama biasa la...
hm ni la Miza(tudung bunga) n E(yg tgh).. awal blaja ni la kawan aku yang agak rapat la... Miza waktu tuh Roomate aku... hehehe dier kuat blaja aku lak malas kadang2 bila tgk dier pegang buku mesti aku g lepak bilik E... (segan tengok org rajin) 

hm masih aku ingat lg xtvt kegemaran kami ber3 waktu tuh.. suka g Jusco untuk cuci mata then makan2 n balik bilik semula... hm paling lama kami kuar pun lebih kurang 1jam or 1jam 1/2.. waktu tuh kami sepakat x pandai kuar lama2 mcm org lain hehehe....
hm dalam masa gembira pasti ada masa sedih gak kan.. mcm tu gak la kisah kami ber3.. kalau x silap after tahun 1 Miza bawa diri... hm sebab n knp dier bw diri biarla dier jer yg tahu n x mahu aku coretkan di sini... waktu tu aku dgn E jer la... mana2 aku g mesti ada E.. mana2 ada E mesti ada aku.. hehehe..
hm tp tahun akhir kami bersatu kembali... aku, Miza n E rapat kembali n menjalankan aktiviti yang sama macam dulu2...
masih aku ingat kami ber3 just naik motor g jalan2 ke Danga Bay lepak tengok gelagat org.. then naik kete p lepak kat Jusco Tebrau buang masa lepas habis exam.. hehehe..aku happy berkawan dengan mereka ber2... susah senang aku ketika d UTM banyak aku kongsi dgn diorang ni...
pada geng yang lain.. jangan terasa hati yer... korang semua pun aku masih rindu n ingat selalu.. Terutama Zaza yang manja, Psot n Anem yang selalu bergaya hehehe... Miza, E, Zaza, Anem, Psot n aku 6 serikandi Melayu SMP.. semua kenangan bersama kalian ber5 mmg best...
dari kiri Miza Anem aku(tgh boyot tuh) Kak Ana dn E..  

 Zaza yang Manja (suka sangat baring atas riba aku n main rambut dier) n Psot yang suka Bergaya
(susah nk cari pic Ber6)

tujuan aku post ni bukan nk mengata tp mengimbas kembali kemanisan kenangan bersama teman2 ketika belajar dulu.. now semua dah berkerjaya (kecuali aku) n punya kehidupan sendiri.. susah nk jumpa.. tp aku selalu berharap hubungan baik ini akan kekal sampai la diorang ni dh beranak pinak...





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...