JUS MS

JUS MS

JUS MS

Jus MS mengandungi ekstrak pemakanan kesihatan dan sunnah... Antaranya delima,Madu,Kurma,Zaitun,habbatussauda,Kismis dan byk lg...

JUS MS insyaAllah dapat membantu mencegah dan membantu menyembuhkan penyakit kronik seperti* diabetis
* darah tinggi
* stroke
* kanser
* gastrik
* asthma

JUS MS juga berkesan insyaAllah mengeluarkan angin dalam badan dan membantu MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA!!


ingin mencuba??

pm kami di https://www.facebook.com/messages/125072260866970
"SAYA NAK JUS MS"

atau
wassup/sms 0197568607 "SAYA NAK JUS MS"

Sunday, September 11, 2011

Rumah Terbuka

10/09/2011 kami wat Open house (tumpang Ma n Pa jer) sempena Raya Aidilfitri n Raya Enam pada yang berpuasa 6 la yerk..hm menu yang d hidang biasa ajer xder la gempak n mewah mcm tempat lain...


ni la antara menu yang kami hidangkan pada tetamu yang datang.. penat memasak tuh dr pg sampai ke malam (dah mcm lirik lagu raya lak).. Nasi tomato berlaukkan Ayam masak tomato n acar timun, Nasi himpit berkuahkan kuah kacang dan Laksa Masak yang di sediakan khas oleh Atok den (Mak ayah aku).. Laksa Masak ni kalau org belah Terengganu mesti tahu sangat2 la kan.. negeri lain korang search dlm google kalau x pnh dgr eh..

mmg penat la nk menyiapkan makanan ni semua.. bayangkan tukang masaknya masih berpuasa so hanya boleh masak.. yang rasa terpaksa jemput Chef besor (My Mum) rasa semua makanan tersebut.. hehehe...


hm sajer upload wajah ceria Qisy n Babah nya.. hai bukan main ceria anak perempuan aku malam td.. berlari sana sini sampai x bleh nk duduk diam langsung.. penat g minta air dgn saper2 yg tgh pegang cawan.. mak ai anak aku ni suka sgt leh minum air sejuk... mentang2 la mama dier ngah sibuk dier pun ambik kesempatan la.. jap2 p minta air oren dgn acik la dengan anjang la.. hm sabor jer la...

di sebabkan raya hari tu x dpt nk bergambar bersama.. jadi aku pun amik kesempatan malam td pakai baju sama kaler (anak den pakai pink baba x der baju merah hati) n bergambar la sama... thanks to adik aku Shikin yang sudi snap pic ni.. hehehehe
ni lak  pic teman seperjuangan Qisy mlm tuh duk main lari2.. hm bukan main happy budak2 leh main lari2 pastuh penat minta air.. 
kalau nk letak semua pic mmg x larat nk upload la kat sini.. tenet lak slow sikit petang ni... hm pic selebihnya ada dlm my FB,...
k la sampai sini ajer coretan aku hari ni... next time coret moret lg yerk.. hehehe





2 comments:

~::PermatA::~ said...

ooo..open house x ajak pon...huhuhu...

Nurul Hazrieyn said...

ala ajak org dekat jer.. lg pun yg Ma dgn Pa punya sy ni menumpang jer hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...